Lage Rugpijn, the neuroscience approach (1-11-2023)

Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Begin
This cursus is currently closed

Beste cursist,

Je neemt deel aan de cursus Lage rugpijn, the neuroscience approach.

Data: 1 november en 2 november 2023
Tijd: 13.30 uur tot 20.30 uur
Locatie: Theater Koningshof, Uiverlaan 20, 3145 XN Maassluis
Parkeren: Je kunt tegenover Theater Koningshof gratis parkeren

Ter voorbereiding:
Beschrijf een eigen cliënt met lage rugpijn en benoem welke factoren een (dominante) rol spelen bij de aard en het beloop van het gezondheidsprobleem. Beschrijf vervolgens op hoofdlijnen wat de implicaties hiervoor zijn ten aanzien van jouw therapeutische interventies.

Gebruik de volgende artikelen als onderbouwing van de voorbereidingsopdracht:

1) O’Sullivan PB, Caneiro JP, O’Keeffe M, Smith A, Dankaerts W, Fersum K, O’Sullivan K. Cognitive Functional Therapy: An Integrated Behavioral Approach for the Targeted Management of Disabling Low Back Pain. Phys Ther. 2018

2) Linskens FG, van der Scheer ES, Stortenbeker I, Das E, Staal JB, van Lankveld W. Negative language use of the physiotherapist in low back pain education impacts anxiety and illness beliefs: a randomised controlled trial in healthy respondents. Patient Education and Counseling 2023

De uitwerking van de opdracht kun je meenemen naar de cursus.

Succes!
Team Fysiolearning